Gwarancja Premium Panel na monitory Dell
Podczas wyboru monitora zależy nam na takim, który będzie jak najbardziej niezawodny. W związku z tym nasi Klienci decydują się na monitory Dell. Mimo, że monitory Dell królują w rankingach niezawodności, Dell wychodzi na przeciw oczekiwaniom klienta i udziela gwarancji Dell Premium Panel. Co to oznacza dla posiadacza monitora Dell? W przypadku usterki monitor Dell zostaje wymieniony. Taki poziom gwarancji umożliwia pracę z monitorem Dell praktycznie bez większych przerw, co wpływa na ciągłość działania Twojego biznesu.
Monitory Dell docenione za jakość
Dell to nr 1 na świecie wśród producentów monitorów w ostatnich latach. Jako Partner Dell o najwyższym statusie czyli Titanium, jesteśmy dumni z zaangażowania w utrzymywanie jakości produktów i zadowolenia klientów z monitorów Dell.
Co w przypadku awarii monitora Dell?
Dzięki usłudze wymiany monitorów Dell Premium w przypadku znalezienia nawet jednego jasnego piksela, można bezpłatnie wymienić monitor Dell w okresie gwarancji na sprzęt. Monitor Dell jest objęty 3 lub 5-letnią gwarancją Dell.
Warto zwrócić uwagę, że Gwarancja Dell Premium Panel na monitory Dell obejmuje:
monitory Dell z serii P
Dell P2723D
Dell P2423D
Dell P3223DEmonitory Dell z serii U
Dell U2422H
Dell U2722D
Dell U3023Emonitory Dell z serii AW
Dell AW2720HFA
Dell AW3821DW
Kontakt do serwisu Dell:
Aby skorzystać z gwarancji na monitor Dell wymagany jest kontakt z serwisem Dell:
tel: +48 22 507 17 00
Podczas zgłoszenia serwisowego dotyczącego monitora Dell wymagane będzie podanie numeru seryjnego monitora (numer ST-Service Tag jest widoczny na tyle monitora Dell).