logo PremiumStation.pl
+48 34 340 59 44PN - PT 8:00 - 16:00
Koszyk
(0)
Wygląda na to, że koszyk jest pusty
Możesz to zmienić :-) Wszystko w Twoich rękach

Obsługa sektora publicznego

Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.
background
Instytucje publiczne obsługuje dedykowany zespół techniczno–handlowy z aktualną wiedzą produktową i dystrybucyjną, w razie potrzeby korzystający ze wsparcia technicznego naszych inżynierów IT.

Dzięki naszemu eksperckiemu doradztwu instytucja publiczna ma gwarancję, że zakupiony sprzęt będzie zgodny z realnymi potrzebami, dostępny w wymaganym czasie oraz odpowiadający trendom rynkowym. Bez względu na to, czy takie zamówienie obejmuje 1 czy 100 jednostek sprzętowych, instytucjom publicznym zapewniamy:

  • analizę potrzeb
  • udział w postępowaniu
  • analizę techniczną
  • dostawę
  • przygotowanie zakupu (SIWZ)
  • realizację formalności
  • dialog z producentem
  • usługę wdrożenia
Wyślij wiadomość bezpośrednio do działu przetargów i zapytań

Podejmujemy dialog techniczny i pomagamy w przygotowaniu postępowania.

Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych uzgodnionych z zamawiającym.

Obsługujemy

  • przetargi
  • zamówienia i zapytania ofertowe w sektorze publicznym
  • inne formy stosowane przez zamawiającego

Znamy przebieg procesu zakupowego w instytucjach publicznych – każdego roku obsługujemy średnio 1007 dostaw do instytucji publicznych.

Znamy wymagane formalności i mamy duże doświadczenie w procesowaniu zamówień i obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych.

Instytucjom publicznym proponujemy:
odroczone terminy płatności
już od pierwszego zamówienia
obniżoną stawkę VAT 0%
dla szkół i uczelni, zgodnie z aktualnymi przepisami
ceny projektowe
w zależności od wartości zamówienia
bezpieczeństwo zakupu
urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucji
Skontaktuj się i uzyskaj kompleksowe wsparcie dla swojego zapytania:
  • dedykowanego opiekuna handlowego
  • indywidualne doradztwo i wsparcie techniczne
  • usługi komplementarne
  • dopasowane formy finansowania i płatności
  • produkty spoza oferty
  • specjalne ceny
  • pomoc w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji
Skontaktuj się z nami
Administratorem Twoich danych osobowych jest COCON S.A. (ul. Dworcowa 10A, 46-300 Olesno, KRS: 0001066701, NIP: 5761586447). Twoje dane są u nas bezpieczne. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.
Dlaczego miałbyś nam zaufać?
Doświadczenie praktyczne
realizujemy kompleksowe procesy wymiany i modernizacji sprzętu
Wiedza ekspercka
doradzamy, jak zoptymalizować zarządzanie hardware IT w Twojej sytuacji
Skala działalności
jednorazowo dostarczamy nawet kilkaset urządzeń gotowych do pracy
Tylko oryginalne podzespoły
wszystkie modyfikacje sprzętu wynikające ze specyfikacji odbywają się w fabryce producenta i podlegają fabrycznej gwarancji
Łatwość i wsparcie
na każdym etapie dajemy wsparcie i wiedzę, od pomocy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji czy udostępnienie sprzętu demo, po usługi wdrożeniowe i obsługę powdrożeniową
Legalność i bezpieczeństwo
jesteśmy oficjalnym partnerem handlowym światowych producentów IT, sprzedajemy legalny sprzęt podlegający w naszym regionie obsłudze serwisowej i gwarancyjnej producenta
Ponad 17 783 firm i instytucji
obsługujemy wyłącznie biznes i instytucje publiczne, dla wielu z nich staliśmy się partnerem IT pierwszego wyboru, realizując na czas ponad 45 213 zamówień
Dobre referencje
sprawnie zrealizowaliśmy dostawy m.in. dla 126 gmin; 23 politechnik, uniwersytetów i akademii; 42 powiatów; 14 ambasad i konsulatów; 9 instytutów; 20 sądów; 10 szpitali; 26 komend; 35 szkół; 29 miast – zapytaj o realizacje z Twojej branży
Wyślij wiadomość bezpośrednio do działu przetargów i zapytań