logo PremiumStation.pl
+48 34 340 59 44PN - PT 8:00 - 16:00
Koszyk
(0)
Wygląda na to, że koszyk jest pusty
Możesz to zmienić :-) Wszystko w Twoich rękach

Obsługa sektora publicznego

Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla sektora publicznego, realizując zapytania ofertowe oraz uczestnicząc w postępowaniach przetargowych.
background
Instytucje publiczne obsługuje dedykowany zespół handlowy, wspierany przez doświadczonych inżynierów IT.

Dzięki naszemu doświadczeniu instytucje publiczne zyskują pewność, że zakupiony sprzęt będzie zgodny z realnymi potrzebami, dostępny w wymaganym czasie oraz odpowiadający trendom rynkowym. Bez względu na to, czy takie zamówienie obejmuje 1 czy 100 jednostek sprzętowych, instytucjom publicznym zapewniamy:

  • analizę potrzeb
  • udział w postępowaniu
  • analizę techniczną
  • terminową dostawę
  • przygotowanie zakupu (SIWZ)
  • realizację formalności
  • wsparcie od producenta
  • usługę wdrożenia
Wyślij wiadomość bezpośrednio do działu przetargów i zapytań

Udzielamy wsparcia w analizie potrzeb przed planowaną inwestycją.

Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych dokumentów ustalonych wspólnie z zamawiającym.

Obsługujemy

  • przetargi
  • zamówienia i zapytania ofertowe
  • inne formy stosowane przez zamawiającego

Znamy przebieg procesu zakupowego w instytucjach publicznych. Każdego roku obsługujemy ponad 1007 dostaw do instytucji publicznych.

Nasze doświadczenie w obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych sprawia, że realizacja zamówienia przebiega szybko i sprawnie.

Instytucjom publicznym oferujemy:
odroczone terminy płatności
już od pierwszego zamówienia
stawkę VAT 0%
dla szkół i uczelni, zgodnie z aktualnymi przepisami
ceny projektowe
w zależności od wartości zamówienia
bezpieczeństwo zakupu
urządzenia z oficjalnych kanałów dystrybucji
Skontaktuj się z nami i uzyskaj kompleksowe wsparcie w postaci:
  • dedykowanego opiekuna handlowego
  • indywidualnego doradztwa i wsparcia technicznego
  • usług komplementarnych
  • dopasowanej formy finansowania i płatności
  • specjalnych cen
  • pomocy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji
Skontaktuj się z nami
Administratorem Twoich danych osobowych jest COCON S.A. (ul. Dworcowa 10A, 46-300 Olesno, KRS: 0001066701, NIP: 5761586447). Twoje dane są u nas bezpieczne. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.
Dlaczego miałbyś nam zaufać?
Doświadczenie praktyczne
realizujemy kompleksowe procesy wymiany i modernizacji sprzętu
Wiedza ekspercka
doradzamy, jak zoptymalizować zarządzanie hardware IT w Twojej organizacji
Skala działalności
jednorazowo dostarczamy nawet kilka tysięcy urządzeń gotowych do pracy
Tylko oryginalne podzespoły
wszystkie modyfikacje sprzętu wynikające ze specyfikacji odbywają się w fabryce producenta i podlegają fabrycznej gwarancji
Łatwość i wsparcie
na każdym etapie realizacji zamówienia dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, pomagamy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji, udostępniamy sprzętu demo oraz świadczymy usługi wdrożeniowe i obsługę powdrożeniową
Legalność i bezpieczeństwo
jesteśmy oficjalnym partnerem handlowym czołowych producentów IT, sprzedajemy sprzęt podlegający obsłudze serwisowej i gwarancyjnej producenta
Wspieramy B2B
obsługujemy wyłącznie firmy i instytucje publiczne, starając zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta
Referencje
sprawnie zrealizowaliśmy dostawy m.in. dla gmin, powiatów, miast, politechnik, uniwersytetów, akademii, instytutów, szpitali, sądów; komend, ambasad, konsulatów, szkół
Wyślij wiadomość bezpośrednio do działu przetargów i zapytań