Obsługa sektora publicznego
Dzięki naszemu doświadczeniu instytucje publiczne zyskują pewność, że zakupiony sprzęt będzie zgodny z realnymi potrzebami, dostępny w wymaganym czasie oraz odpowiadający trendom rynkowym. Bez względu na to, czy takie zamówienie obejmuje 1 czy 100 jednostek sprzętowych, instytucjom publicznym zapewniamy:
- analizę potrzeb
- udział w postępowaniu
- analizę techniczną
- terminową dostawę
- przygotowanie zakupu (SIWZ)
- realizację formalności
- wsparcie od producenta
- usługę wdrożenia
Udzielamy wsparcia w analizie potrzeb przed planowaną inwestycją.
Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych dokumentów ustalonych wspólnie z zamawiającym.
Obsługujemy
- przetargi
- zamówienia i zapytania ofertowe
- inne formy stosowane przez zamawiającego
Znamy przebieg procesu zakupowego w instytucjach publicznych. Każdego roku obsługujemy ponad 1007 dostaw do instytucji publicznych.
Nasze doświadczenie w obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych sprawia, że realizacja zamówienia przebiega szybko i sprawnie.
- dedykowanego opiekuna handlowego
- indywidualnego doradztwa i wsparcia technicznego
- usług komplementarnych
- dopasowanej formy finansowania i płatności
- specjalnych cen
- pomocy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji