logo PremiumStation.pl
+48 34 340 59 44PN - PT 8:00 - 16:00

Pytania i odpowiedzi

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, wyślij nam wiadomość poprzez formularz kontaktowy

Metody dostawyLink

Dostawa w premiumstation.pl obejmuje dostawę kurierem.

Czas dostawyLink

Zamówienia złożone do godziny 15:00 w 99,7% przypadków dostarczane są w kolejnym dniu roboczym. Dostawa w 24 godziny robocze to czas szacowany, nie gwarantowany, i zależy od wybranej formy dostawy oraz terminu złożenia i opłacenia zamówienia: – przelew tradycyjny zaksięgowany do 15:00– 1 do 2 dni roboczych – przelew online opłacony do 16:00– 1 do 2 dni roboczych – przy odbiorze za pobraniem– 2 do 3 dni roboczych Za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przewoźnika z warunków dostawy odpowiada firma kurierska.

Koszt dostawyLink

Zakupy na premiumstation.pl objęte są darmową dostawą na terenie Polski. Jeżeli potrzebujesz dostawy do innego kraju na świecie skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl

Teren dostawyLink

Standardowo dostawy realizujemy na terenie Polski. Jeżeli potrzebujesz dostawy do innego kraju na świecie skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl

Koszt dostawy wielu przedmiotówLink

Dokonując zakupów na premiumstation.pl za wysyłkę wielu przedmiotów płacisz tylko raz – a w zasadzie nie płacisz, ponieważ każda wysyłka jest u nas bezpłatna.

Złożone dostawyLink

Obsługujemy jednostkowe zamówienia nawet kilkuset urządzeń dostarczanych jednorazowo– jeśli jednak Twoja sytuacja wymaga dostaw rozłożonych w czasie (np. realizowanych etapami) lub podzielonych do różnych odbiorców (np. oddziałów firmy lub Twoich klientów) to zazwyczaj możemy zapewnić taką usługę. Aby ustalić szczegóły skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl

Śledzenie przesyłkiLink

Numer listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki otrzymasz od nas mailem najpóźniej w dniu dostawy.

Kraj wysyłki – dostawy z PolskiLink

Wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepu premiumstation.pl wysyłane są z magazynów dystrybucyjnych na terenie Polski, dzięki temu zapewniamy pełną legalność transakcji i oferujemy krótki czas dostawy, nawet poniżej 24 godzin roboczych.

Formy płatnościLink

Na premiumstation.pl proponujemy wygodne formy płatności – przelew, przelew online, karta płatnicza, BLIK, płatność przy odbiorze (za pobraniem) oraz w szczególnych przypadkach płatność odroczoną i kredyt kupiecki.

FinansowanieLink

Możliwe jest zrealizowanie zakupu poprzez instytucję finansująca (leasingodawcę lub kredytodawcę), jeżeli chcesz zrealizować transakcję leasingową lub kredytową, skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl

Płatność odroczonaLink

W szczególnych przypadkach oferujemy możliwość skorzystania z płatności odroczonych.* Aby spytać o zasady i warunki aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl * Jeśli reprezentujesz instytucję publiczną zobacz tutaj

Przelew czy przelew online?Link

Obsługujemy rachunek w banku ING i płatność ING jest wyłączona w przelewach online. Jeśli korzystasz z bankowości ING wybierz opcję „przelew” – taką operację zaksięgujemy natychmiast. Jeśli korzystasz z bankowości w innym banku możesz wybrać opcję przelew lub przelew online, w zależności od swoich preferencji.

Płatność przy odbiorzeLink

W premiumstation.pl oferujemy opcję płatności przy odbiorze, „za pobraniem”. Ta opcja płatności jest dostępna dla zamówień do 5000 PLN brutto i obciąża kupującego dodatkową opłatą w wysokości 29 PLN bez względu na wartość zamówienia.

Koszty płatnościLink

Za wyjątkiem płatności przy odbiorze „za pobraniem” wszystkie inne formy płatności są bezpłatne dla kupującego. Płatność „za pobraniem” realizujemy za dodatkową opłatą 29 PLN, bez względu na wybraną formę dostawy.

Split payment / MPP / Mechanizm Podzielonej PłatnościLink

Sprzęt elektroniczny znajduje się na liście towarów objętych mechanizmem podzielonej płatności, dlatego zamówienia składane na premiumstation.pl, których wartość przekracza 15 000 PLN brutto objęte są obowiązkowo MPP i nie mogą być opłacone za pomocą płatności online. Jeżeli wartość Twojego zamówienia przekracza 15 000 PLN brutto jedyną akceptowalną formą płatności jest przelew na rachunek bankowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (dotyczy płatników VAT).

Dlaczego wybrane formy płatności są niedostępne?Link

Jeżeli nie możesz zrealizować transakcji przy wykorzystaniu jednej lub kilku metod płatności, to być może: 1. wybrana forma płatności nie jest aktywna na Twoim koncie klienta 2. wartość transakcji przekracza 15 000 PLN brutto i jest objęta mechanizmem split payment 3. wartość transakcji przekracza 5000 PLN brutto i jest niedostępna w opcji płatności przy odbiorze „za pobraniem” 4. wartość transakcji przekracza 15 000 PLN brutto i jest powyżej limitu transakcji gotówkowych Jeżeli mimo wszystko uważasz, że wystąpił błąd, proszę powiadom nas o tym kontakt@premiumstation.pl

Kredyt kupieckiLink

W szczególnych przypadkach oferujemy możliwość uzyskania kredytu kupieckiego.* Aby spytać o zasady i warunki aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl * Jeśli reprezentujesz instytucję publiczną zobacz tutaj

Gwarancja towaruLink

Na premiumstation.pl sprzedajmy wyłącznie towar fabrycznie nowy, pochodzący z polskiej dystrybucji i przeznaczony na rynek Polski, z pełną gwarancją i wsparciem serwisowym producenta. Gwarancji na produkty udziela ich producent. Szczegóły gwarancji znajdują się w karcie produktu oraz na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas kontakt@premiumstation.pl

Odpowiedzialność sprzedawcyLink

Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu roszczeń gwarancyjnych jest wyłączona, gwarancji na produkty udziela ich producent. Szczegóły gwarancji znajdują się w karcie produktu i/lub na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas kontakt@premiumstation.pl

Przesyłki zwrotneLink

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek „za pobraniem” lub na koszt odbiorcy, przed jakimkolwiek działaniem związanym z odesłaniem towaru skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl

Serwis producenta i zgłoszenia gwarancyjneLink

Szczegóły gwarancji, w tym kontakt do pomocy technicznej, infolinii zgłoszeniowej i serwisu gwarancyjnego producenta, znajdują się w karcie produktu i/lub na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas kontakt@premiumstation.pl

Rękojmia sprzedawcyLink

Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona, gwarancji na produkty udziela ich producent. Szczegóły gwarancji znajdują się w karcie produktu i/lub na stronie internetowej producenta. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas kontakt@premiumstation.pl

Miejsce i czas świadczenia gwarancjiLink

Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez serwis producenta w miejscu i czasie wynikającym z warunków gwarancji oraz typu gwarancji i usług serwisowych, jakimi objęty jest sprzęt. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu roszczenia do producenta napisz do nas kontakt@premiumstation.pl

Uszkodzenie przesyłkiLink

Jeżeli stan opakowania przesyłki budzi Twoje wątpliwości (np. dziury, wgniecenia, zalanie, ślady otwierania, niestandardowe oklejenie itp.) rozważ odmowę odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformuj nas o tym fakcie. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera oraz niezwłocznie powiadomić nas o sytuacji mailowo kontakt@premiumstation.pl

Nieprawidłowy przedmiotLink

W przypadku niezgodności sprzętu otrzymanego ze złożonym zamówieniem należy sporządzić protokół rozbieżności w obecności kuriera oraz niezwłocznie powiadomić nas o sytuacji mailowo kontakt@premiumstation.pl

Niedziałający przedmiotLink

Jeżeli zdarzyło się, że otrzymany przedmiot nie działa, np. nie da się go uruchomić, skontaktuj się niezwłocznie z serwisem producenta. Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia w takiej sytuacji, napisz do nas na kontakt@premiumstation.pl

Faktury dla osób fizycznych? NIELink

NIE. Niestety, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Faktury dla firmLink

Do każdej transakcji zrealizowanej na premiumstation.pl wystawiamy polską fakturę VAT, dokumentującą transakcję kupna-sprzedaży przedmiotu.

Forma i sposób dostarczenia fakturyLink

Faktury VAT wysyłane są w formie elektronicznej na adres e-mail przypisany do konta klienta lub wskazany w zamówieniu.

Czy mogę dokonać zakupu jako osoba prywatna? NIELink

NIE. Niestety klient indywidualny nie może dokonać u nas zakupu, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Mam osobisty NIP, ale nie mam firmy – czy mogę kupić? NIELink

NIE. Aby kupować na premiumstation.pl musisz być firmą lub instytucją, czyli musisz prowadzić działalność gospodarczą osoby fizycznej lub być osobą prawną, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Klient indywidualny, nawet posługujący się swoim osobistym numerem NIP, nie może dokonać u nas zakupu. Dlaczego? Ponieważ specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Nie mam numeru NIP, czy mogę kupić? NIELink

NIE. Aby kupować na premiumstation.pl musisz być firmą lub instytucją, czyli musisz prowadzić działalność gospodarczą osoby fizycznej lub być osobą prawną, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Klient indywidualny, nawet posługujący się swoim osobistym numerem NIP, nie może dokonać u nas zakupu. Dlaczego? Ponieważ specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Podałem swój osobisty NIP, zamówienie przejdzie? NIELink

NIE. Takie zamówienie zostanie anulowane po weryfikacji. Aby kupować na premiumstation.pl musisz być firmą lub instytucją, czyli musisz prowadzić działalność gospodarczą osoby fizycznej lub być osobą prawną, nie obsługujemy konsumentów w rozumieniu prawa, czyli osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, lecz dokonujących zakupów w celach niezawodowych. Klient indywidualny, nawet posługujący się swoim osobistym numerem NIP, nie może dokonać u nas zakupu. Dlaczego? Ponieważ specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Realizacja zamówieńLink

Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Ceny projektoweLink

Pomagamy firmom w uzyskaniu cen specjalnych dla niestandardowych, projektowych zamówień. Specjalne ceny projektowe mogą być bardzo atrakcyjne w stosunku do cen standardowych, jednak ich warunki i progi zależą od specyfiki projektu oraz wymagań stawianych projektom przez danego producenta*. Aby uzyskać szczegóły prześlij swoje zapytanie o ceny projektowe na projekty@premiumstation.pl *zazwyczaj minimalna wartość projektu to nie mniej niż 49.000 PLN netto jednorazowego zamówienia.

Obsługa firmLink

Realizujemy kompleksowe procesy wymiany i modernizacji sprzętu i doradzamy, jak zoptymalizować zarządzanie hardware IT w Twojej firmie. Specjalizujemy się w obsłudze biznesu – każdego roku dostarczamy ponad 27 546 urządzeń IT do firm i instytucji w Polsce i Europie.

Odsprzedaż / resellerLink
Płatność odroczona / kredyt kupieckiLink
Realizacja zamówieńLink

Obsługujemy przetargi, zamówienia i zapytania ofertowe w sektorze publicznym oraz inne formy stosowane przez zamawiającego. Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych uzgodnionych z zamawiającym. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Ceny projektoweLink

Pomagamy instytucjom publicznym w uzyskaniu cen specjalnych dla projektowych zamówień. Specjalne ceny projektowe mogą być bardzo atrakcyjne w stosunku do cen standardowych, jednak ich warunki i progi zależą od specyfiki projektu oraz wymagań stawianych projektom przez danego producenta*. Aby uzyskać szczegóły prześlij swoje zapytanie o ceny projektowe na projekty@premiumstation.pl *w przypadku instytucji publicznych zazwyczaj projekt możliwy jest do uzyskania przy przekroczeniu wartości kilkunastu tysięcy PLN i/lub jednorazowego zamówienia minimum 10 sztuk danego produktu.

Obsługa instytucjiLink

Instytucje publiczne obsługuje dedykowany zespół techniczno–handlowy z aktualną wiedzą produktową i dystrybucyjną, w razie potrzeby korzystający ze wsparcia technicznego naszych inżynierów IT. Obsługujemy przetargi, zamówienia i zapytania ofertowe w sektorze publicznym oraz inne formy stosowane przez zamawiającego.

Konsultacje techniczne / dialog technicznyLink

Podejmujemy konsultacje techniczne / dialog techniczny i pomagamy w przygotowaniu postępowania. Znamy wymagane formalności i mamy duże doświadczenie w procesowaniu zamówień i obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych.

Płatność odroczona dla instytucjiLink

Instytucjom publicznym proponujemy przyspieszoną, uproszczoną ścieżkę uzyskania płatności odroczonych. Aby sprawdzić możliwość aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl

Kredyt kupiecki dla instytucjiLink

Instytucjom publicznym proponujemy przyspieszoną, uproszczoną ścieżkę uzyskania kredytu kupieckiego. Aby sprawdzić możliwość aktywowania tej funkcji na swoim koncie klienta skontaktuj się z nami kontakt@premiumstation.pl

Kto może kupić z VAT0%Link

Zgodnie z obowiązującymi przepisami jednostki mające status jednostki edukacyjnej, m.in. szkoły i przedszkola publiczne i niepubliczne, szkoły wyższe, placówki opiekuńczo-wychowawcze są uprawnione do zakupu określonego sprzętu komputerowego z zerową stawką VAT (artykuł 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004r. - Dz. U Nr. 54 z 2004r.). Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie napisz kontakt@premiumstation.pl

Co podlega obniżonej stawce VAT0%?Link

Możliwością zakupu z obniżoną stawką VAT zero procent przez jednostki edukacyjne objęte są m.in. komputery i zestawy komputerowe, monitory, serwery, skanery, drukarki, urządzenia do transmisji danych, jak modemy, routery, switche. Jeśli nie jesteś pewien, czy dany sprzęt kwalifikuje się do zakupu z obniżoną stawką VAT 0 % napisz do nas kontakt@premiumstation.pl

Jak uzyskać obniżoną stawkę VAT0%? Link

Jednostki edukacyjne powinny zgłosić się do swojego organu prowadzącego z prośbą o zgodę na zakup z VAT0%. Jeśli sprzęt jest objęty obniżoną stawkę VAT zero procent i kupujący przedstawi skan dokumentu potwierdzającego zgodę organu prowadzącego, wtedy można dokonać zakupu z obniżoną stawką VAT. Jeśli masz pytania lub zależy Ci na czasie napisz kontakt@premiumstation.pl

Czy muszę zakładać konto?Link

Na premiumstation.pl dajemy możliwość zakupów bez rejestracji konta. Posiadanie konta klienta niesie za sobą kilka dodatkowych korzyści, aby z nich korzystać mieć łatwy dostęp do pełnej historii zakupów warto zarejestrować konto przed lub podczas swoich pierwszych zakupów na premiumstation.pl

Jak zrealizować zamówienie?Link

Aby zrealizować zamówienie możesz: 1. dokonać transakcji jako gość (bez zakładania konta) 2. zarejestrować konto podczas swoich pierwszych zakupów 3. zarejestrować konto podczas każdych kolejnych zakupów Aby mieć łatwy dostęp do pełnej historii zakupów na premiumstation.pl warto zarejestrować konto przed lub podczas swoich pierwszych zakupów.

Po co mi konto klienta?Link

Dzięki rejestracji konta szybciej i łatwiej zrealizujesz zakupy na premiumstation.pl. Poza tym, po zalogowaniu do panelu klienta będziesz mieć łatwy dostęp do*: 1. adresów dostaw i płatności 2. statusów zamówień 3. ostatnio oglądanych produktów 4. ulubionych produktów 5. historii zamówień 6. dokumentów sprzedaży 7. historii pytań i odpowiedzi *Część funkcjonalności panelu klienta mogła nie zostać wymieniona, część z wymienionych funkcjonalności może być jeszcze w trakcie wdrażania.

Oficjalny partnerLink

Jesteśmy oficjalnym partnerem największych producentów IT. Zapewniamy firmom i instytucjom dostęp do sprawdzonych rozwiązań IT renomowanych producentów, dostarczamy legalny sprzęt z oficjalnej dystrybucji i robimy to terminowo i zgodnie z umową. Sprzedajemy wyłącznie nowe i oryginalne urządzenia, podlegające w Polsce pełnej obsłudze serwisowej i gwarancyjnej producenta.

Gwarancja producentaLink

Wszystkie produkty sprzedawane na premiumstation.pl – komputery, laptopy, notebooki, AiO, monitory, serwery, stacje robocze, oprogramowanie i akcesoria – oraz wszystkie inne dostępne w naszej ofercie to produkty nowe, oryginalne, w fabrycznych opakowaniach producenta. Wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia pochodzą z oficjalnej, polskiej dystrybucji i podlegają obsłudze gwarancyjnej i serwisowej producenta w naszym regionie.

DoświadczenieLink

Od 1996 r. zapewniamy firmom i instytucjom dostęp do sprawdzonych rozwiązań IT renomowanych producentów. Specjalizujemy się w obsłudze biznesu i instytucji – każdego roku nasz kilkudziesięcioosobowy zespół dostarcza ponad 27 546 urządzeń IT do firm i instytucji w Polsce i Europie.
 Jednorazowo dostarczaliśmy nawet kilkaset urządzeń gotowych do pracy, dzięki takim doświadczeniom jakość obsługi znaną dotąd dużym odbiorcom biznesowym otrzymujesz u nas już przy zamówieniu 1 sztuki sprzętu.

Legalne źródłoLink

Jesteśmy polską spółką z siedzibą fizyczną i podatkową w Polsce. Każdą transakcję dokumentujemy zgodnie z polskimi przepisami, wystawiając polską fakturę VAT, potwierdzającą transakcję kupna-sprzedaży produktów.

Tylko dla firm i instytucjiLink

Jesteśmy wykwalifikowanym partnerem IT dla instytucji i biznesu. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Wsparcie i wiedzaLink

Za premiumstation.pl stoi zespół kilkudziesięciu specjalistów, dzięki temu na każdym etapie dajemy wsparcie i wiedzę, od pomocy w doborze sprzętu wsparcia w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji, po usługi wdrożeniowe, obsługę powdrożeniową czy przygotowanie i przeprowadzenie procesu modernizacji infrastruktury IT. Jakość obsługi znaną dotąd dużym odbiorcom biznesowym otrzymujesz u nas już przy zamówieniu 1 sztuki sprzętu. Specjalizujemy się w rozwiązaniach IT dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.

Czy mogę kupić produkty do dalszej odsprzedaży?Link

Tak, jeżeli kupujesz w charakterze odsprzedawcy / resellera po prostu powiadom nas o tym. Najlepiej jeszcze przed złożeniem zamówienia kontakt@premiumstation.pl

Czy mogę uzyskać ceny specjalne na produkty do dalszej odsprzedażyLink

Tak, jeżeli kupujesz w charakterze odsprzedawcy / resellera po prostu powiadom nas o tym. Specjalne ceny projektowe mogą być bardzo atrakcyjne w stosunku do cen standardowych, jednak ich warunki i progi zależą od specyfiki projektu oraz wymagań stawianych projektom przez danego producenta*. Aby uzyskać szczegóły prześlij swoje zapytanie o ceny projektowe do odsprzedaży na projekty@premiumstation.pl *zazwyczaj minimalna wartość projektu to nie mniej niż 49.000 PLN netto jednorazowego zamówienia.

Czy mój klient dowie się, kto jest sprzedawcą towaru?Link

Nie dołączamy materiałów promocyjnych, marketingowych, dokumentów finansowych, ofert, faktur, ani nie oklejamy przesyłki taśmą reklamową. Jedyne miejsce, gdzie widoczne są nasze dane to etykieta nadawcy i/lub list przewozowy czy CMR. Nasze dane będą widoczne wyłącznie jako dane nadawcy przesyłki.

Czy możecie wysłać przesyłkę bezpośrednio do mojego klienta?Link

Tak, po uprzednim uzgodnieniu warunków przesyłkę możemy wysłać bezpośrednio do klienta. Przesyłka od nas nie będzie zawierała faktury. Zobacz także tutaj

Czy otrzymam stały rabat jako reseller?Link

Nie, rabaty i ceny specjalne są uzgadniane za każdym razem indywidualnie, na podstawie stawianych przez danego producenta warunków dotyczących skali projektu oraz klienta docelowego / końcowego.

Czy faktura dołączana jest do paczki? Link

Nie. Nie dołączmy także żadnych materiałów promocyjnych, marketingowych, dokumentów finansowych, ofert, ani nie oklejamy przesyłki taśmą reklamową. Jeżeli chciałbyś, by przesyłka została nadana bezpośrednio do klienta Sprawdź tutaj oraz Tutaj

Poleasingowe? Nie u nas!Link

Nie sprzedajemy poleasingowych ani używanych urządzeń. Wszystkie produkty są nowe, oryginalne, w fabrycznych opakowaniach producenta i pochodzą z oficjalnej, polskiej dystrybucji. Dzięki temu objęte są pełną obsługą gwarancyjną i serwisową producenta w naszym regionie.

Zmiana konfiguracjiLink

Wszystkie elementy zmieniane w trakcie konfiguracji (np. dyski, procesory, pamięci RAM) to oryginalne, fabrycznie nowe podzespoły podlegające gwarancji producenta sprzętu i objęte pełną gwarancją sprzętową. Nie dokonujemy takich modyfikacji samodzielnie, nie zmieniamy podzespołów w fabrycznych konfiguracjach. U nas wszystkie modyfikacje wynikające ze specyfikacji odbywają się w fabryce producenta i podlegają fabrycznej gwarancji. Dzięki temu masz pewność poprawnego działania sprzętu oraz zgodności ze specyfikacją, co gwarantuje pełne wsparcie serwisowe i gwarancyjne producenta.

Odnawiane? Nie u nas!Link

Nie sprzedajemy odnawianych urządzeń refurbished. Produkty z naszej oferty to wyłącznie oryginalne, nowe sprzęty w fabrycznych opakowaniach producenta, pochodzące z oficjalnej dystrybucji w naszym regionie. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są pełną obsługą gwarancyjną i serwisową producenta.

Dostępność produktówLink

Dokładamy wszelkich starań, by oferta sprzętu widocznego na stronie była zgodna ze stanami magazynowymi. Jak w każdej branży mogą zdarzać się sytuacje nieprzewidziane, błędy ludzkie lub systemowe, co w sporadycznych przypadkach może prowadzić do rozbieżności i braku towaru. Zawsze w takiej sytuacji natychmiast kontaktujemy się z klientem i proponujemy alternatywne rozwiązania lub natychmiastowy zwrot środków. Zobacz również informacje o produktach w przedsprzedaży

Przedsprzedaż / preorderLink

Niektóre produkty prezentowane na stronie dostępne są w ramach przedsprzedaży – takie produkty są wyraźnie oznaczone, z podanym planowanym czasem realizacji zamówień przedsprzedażowych. Szczegóły dotyczące przedsprzedaży znajdziesz w naszym regulaminie.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas, pomożemy

  • Dostępność produktu i doradztwo
  • Status zamówienia
  • Dokumenty i płatności
  • Zapytanie projektowe
  • Problem ze stroną
  • Inne
Administratorem Twoich danych osobowych jest Cocon Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Dworcowa 10A, 46-300 Olesno, KRS: 0000766444, NIP: 5761586447). Twoje dane są u nas bezpieczne. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.