Realizacja Zamówień
Po wybraniu produktów należy kliknąć przycisk „Dodaj do zamówienia”, aby dodać je do koszyka zakupowego.
Następnie należy kliknąć przycisk „Koszyk”, aby przejść do koszyka zakupowego.
- W pierwszym kroku znajdują się informacje o wybranych produktach, ich ilości oraz cenie. Aby przejść do następnego kroku należy kliknąć przycisk „Akceptuję” , znajdujący się poniżej.
- W drugim kroku, jeśli jest to pierwszy zakup, należy wypełnić formularz z danymi do dostawy i faktury, podać adres konta pocztowego, na które zostanie utworzone konto na PremiumStation.pl. Dzięki temu przy następnych zakupach nie będzie konieczności wypełniania ponownie całego formularza. Wystarczy wtedy tylko zalogować się na konto, a formularz zostanie automatycznie uzupełniony danymi. Po wypełnieniu calego formularza należy kliknąć przycisk „Akceptuję” - znajdujący się pod formularzem, aby przejść do następnego kroku.
- W kroku trzecim należy wybrać sposób dostawy i płatności. W zależności od sposobu dostawy, dostępne są trzy opcje płatności. Przy wyborze dostawy kurierem są to: leasing Grenke, przelew bankowy oraz pobranie. Przy wyborze opcji odbioru osobistego są to: leasing Grenke, przelew bankowy oraz gotówka. Aby przejść dalej należy wybrać jedną z opcji i kliknąć przycisk „Akceptuję”.
- W czwartym, ostatnim kroku znajduje się podsumowanie zamówienia, gdzie można zobaczyć co zostało wybrane, jakie są wartości towarów, jakie koszty dostawy oraz jakie są wpisane dane do dostawy i faktury. Po kliknięciu przycisku „Zatwierdzam i kupuję” zamówienie jest zatwierdzane w systemie PremiumStation.pl, a na podany adres email wysyłana jest szczegółowa wiadomość o nowym zamówieniu.
- Po złożeniu zamówienia obsługa sklepu sprawdza dostępność wybranych produktów, i jeśli są dostępne - wstępnie je rezerwuje, i zmienia status zamówienia na „Oczekujemy na wpłatę”. Na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia, przychodzi kolejna wiadomość o zmianie statusu, zawiera też dalsze informacje oraz instrukcję postępowania.
- Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie obsługa sklepu zleca zamówienie do realizacji oraz zmienia status na „w trakcie realizacji”. Na adres pocztowy wysyłany jest kolejny mail, z nowym statusem zamówienia oraz dalszymi instrukcjami.
- Na tym etapie obsługa sklepu kompletuje zamówienie oraz w zależności od wybranej formy dostawy, wysyła towar za pośrednictwem firmy kurierskiej, na adres podany przy zamówieniu i zmienia status na „w trakcie dostawy”. a na adres mailowy wysyłana jest kolejna wiadomość z nowym statusem oraz potrzebnymi informacjami.
- Po dostarczeniu zakupionych towarów obsługa sklepu zmienia status zamówienia na „zrealizowane” , wysyła maila o jego zmianie oraz końcowe informacje. Ten etap kończy zakup w naszym sklepie. Historię tego zamówienia można zobaczyć po zalogowaniu się na utworzonym w sklepie koncie .