PremiumStation.pl
PremiumStation.pl
0
Dodano do koszyka.
Zadzwoń:34 340 59 44 PremiumStation.pl
Twoja przechowalnia jest pusta. Wyczyść przechowalnięPrzejdź do przechowalni
Twój koszyk jest pusty. Wyczyść koszykRealizuj zamówienie
Wyczyść porównaniePorównaj
Zarejestruj

Gwarancja i serwis Dell

Firma Dell posiada bogatą ofertę opieki gwarancyjnej, występującą w kilku wersjach. Poszczególne warianty są zróżnicowane pod względem m.in. zakresu wykonywanych czynności, czasu obowiązywania gwarancji, dostępności infolinii i wielu innych. 

Podstawowa gwarancja Next Business Day

Podstawowy wariant opieki gwarancyjnej obejmuje niedrogie, profesjonalne wsparcie w zakresie sprzętu, poprzez czat, pocztę e-mail oraz pomoc przez telefon, dostępna z 1- 5 letnim okresem obowiązywania. W ramach jej zakresu można dokonywać zgłoszeń serwisowych w dni robocze , od godziny 8 do 17. W sytuacji gdy usterka nastąpi poza godzinami pracy infolinii, zgłoszenia można dokonać następnego dnia roboczego w godzinach pracy lub przez całą dobę poprzez wiadomość e-mail. Wówczas odpowiedź serwisu nastąpi najwcześniej następnego dnia roboczego.

Na podstawie zdalnej diagnostyki oraz informacji uzyskanych w trakcie rozmowy lub korespondencji e-mail, pracownik serwisu podejmuje decyzję o formie naprawy. W sytuacji gdy usterka dotyczy elementów łatwo dostępnych, których wymiana jest prosta, jak np. dysk twardy, pamięć ram, zasilacz hot-plug, wysyłane są odpowiednie części zamienne do samodzielnego montażu przez klienta. W razie jakichkolwiek problemów, klient otrzymuje kompleksowe wsparcie krok po kroku jak dokonać wymiany konkretnej części.

W sytuacji gdy awaria jest poważniejsza i klient nie jest w stanie sobie poradzić z jej likwidacją, następnego dnia jest wysyłany serwisant dokonujący naprawy bezpośrednio u klienta.

W przypadku tej gwarancji należy mieć na uwadze, że pracownik infolinii może wymagać wykonania dodatkowych operacji przed podjęciem ostatecznej decyzji o formie naprawy (np. zamiana zasilaczy miejscami, wymiana okablowania itd.)

Określenie Next Business Day oznacza reakcję serwisu na zgłoszenie w ciągu następnego dnia roboczego. W tym wypadku to wysyłka części zamiennej lub kontakt zwrotny ze strony serwisanta celem umówienia terminu wizyty, dlatego faktyczna naprawa urządzenia jest z reguły możliwa dopiero w drugim dniu roboczym od zgłoszenia usterki.

Gwarancja ProSupport™ Next Business Day

ProSupport to wyższy pakiet usług gwarancyjnych, przeznaczony dla wymagających klientów którzy nie mogą pozwolić sobie na przestój systemu. Pakiet gwarancji jest dostępny z 3 - 7 letnim okresem obowiązywania. W przypadku tego typu gwarancji Klient ma możliwość dokonywania zgłoszeń przez całą dobę, 7 dni w tygodniu poprzez chat, e-mail lub telefonicznie.

Podstawową różnicą jest brak opcji samodzielnej wymiany zepsutych części,gdyż wszystkie naprawy wykonuje wykwalifikowany serwisant, który pojawia się na wskazany adres instalacji sprzętu już następnego dnia. Dla ustalenia właściwej przyczyny problemu, konsultant może poprosić o wykonanie dodatkowych czynności diagnostycznych. Sprowadzają się one jednak z reguły do uruchomienia wbudowanej diagnostyki sprzętu, albo wygenerowania i wysłania niektórych logów, o ile oczywiście wykonanie tych operacji jest możliwe.

Gwarancja ProSupport obejmuje dodatkowo wsparcie technika w przypadku problemów z systemami operacyjnymi, które są wspierane w posiadanej stacji roboczej (w tym środowiska wirtualizacji – Vmware, Xen), a także kolaboracyjne wsparcie dla systemów i produktów innych producentów.

Możliwe jest również monitorowanie części i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Ten typ gwarancji występuje także w trybie 4hr Mission Critical. W odróżnieniu od Next Business Day serwis podejmuje reakcję nie w następnym dniu roboczym, ale w ciągu 4 godzin od momentu rejestracji zgłoszenia. Wariant ten powinny wybrać osoby, które nie mogą sobie pozwolić na przestój w firmie.

Zamknij
Porównaj stacje robocze
  • Stacjonarne
  • Notebooki
  • Wybierz typ stacji roboczej klikając w odpowiedni obrazek. Porównaj modele stacji Dell i wybierz konfigurację dostosowaną do Twoich potrzeb.
    Dokonaj wyboru obudowy stacji roboczej Dell.